Totalt antall sidevisninger

søndag 8. mai 2011

7.mai 2011

I dag har eg brukt ettermiddagen på kne i hagen på leit etter motiv....dette var det eg fanget opp. Vinteren har så vidt slept taket, så det gror ikkje så veldig mykje enda. Men ved å bruke øynene både framme og bak, så er det faktisk mykje ein kan ta bilder av.....det er egentlig berre fantasien som kan setja ein stoppar for kva eg tek bilde av.
Da eg sat å såg på dette bildet over her, ved første augekast, så ligna kongla litt på han Ludvig i Flåklypa....




4 kommentarer:

  1. Næmmen!!! Hellandussen så koselig, Linda! Velkommen i Bloglandia :-)

    Bildene dine fortjener virkelig et galleri i bloggform så flere enn oss på FB kan få gleden av å se dem :-)

    Jeg legger deg til på fotobloggrollen min jeg ;-)

    Hilsen Irén

    SvarSlett
  2. Gratulerer med blogg! Det var ikkje dumt Linda! :-)

    SvarSlett
  3. Takk takk til båe to :-) Joda, dette ska bli kjekt det...litt prøving og feiling regner eg med det blir :-)

    SvarSlett
  4. Sååå fin blogg da :)Du må jammen promotere deg myyyye mer :) Klem

    SvarSlett