Totalt antall sidevisninger

søndag 8. mai 2011

Påsken 2011

Påsken blei i år feiret i Stongfjorden som for meg er eitt paradis på jord. Været var eg stort sett heldig med, så eg fikk komt meg ut litt i marka. Sidan eg er ein ihuga hobbyfotograf som elsker å ta bilder av alt mellom himmel og jord, men spesielt natur/macro, så vil eg med denne bloggen vise dykk litt av det eg held på med.
Eg er ein heilt fersk blogger, så eg har litt å lære, så noko ivrig blogger blir eg nok ikkje til å begynne med.







6 kommentarer:

  1. Heisann og velkommen i blogger værden:-) Du starter i alle fall med flotte bilder her. Regner med det blir mye mye mer etter vært. God helg.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det, joda eg vil nok prøve meg litt på dette. Men som sagt....eg er fersk og har mye å lære :-) God helg til deg òg.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med fotoblogg! :-))) Nydelige bilder Linda! Fin søndag til deg:-)))

    SvarSlett
  4. Takk for det Janne! Fin søndag til deg og dine òg :-)

    SvarSlett
  5. Så flott blogg du har fått, Linda - gratulerer!!
    Flotte bilder :-))

    SvarSlett