Totalt antall sidevisninger

lørdag 28. september 2013

Larvik, sommeren 2013

Siste ferieuken min i sommer tilbragte eg hos mine gode venner i Larvik. Og som vanlig når eg er hos de, så tar de meg rundt til forskjellige steder rundt om Larvik, og eg som elsker å fotografere, finner stort sett motiver uansett hvor eg er. Under har eg lagt ut eitt utdrag bilder fra turen.
 Citadellet i Stavern. Har linket til det store Norske Leksikon, der kan dere lese om Citadellet!
Stavern Fort


Ei elv ved Halle Mølle 




 Bøkeskogen

 Ved Revstien i Larvik.

 Havna i Larvik

 Hvitskinngjess like ved Svenner fyr

 Grevlingen fikk eg sett for første gang i mitt liv, i levende live...og det i hagen hos mine gode venner som er utrolig flink å fore både fugler, ekorn og grevling.


 Vannliljer i Hallevannet


 Badestranden i Kjerringvik


 Eftang

3 kommentarer:

  1. beautiful pictures :)

    http://aca-photography.blogspot.de/

    SvarSlett